Monday, November 3, 2014

Premium Dessert: Chocolate Tartufo dari KFC!!

Posted by FadhDeela at 4:03 PM
Reactions: 
Jarang aku post pasal makanan kaaan?? Aku baru perasan pasal nie..padahal aku laa pencinta makanan.. tengok badan laa mcm tok gajah hahahahaha! *mentang-mentang Pahang menang 
Lepas nie akan aku post pasal makanan yang sedap-sedap boleh kongsi dengan kawan-kawan blog.
Tadi lunch budak-budak office aku pergi makan KFC and diaorg belikan aku dessert. Menu baru dari KFC: Premium Dessert: Chocolate Tartufo! 
Walaweeeiii sodapnye!!!! dia mcm kek lava gitu tp dia bkn kek dia mcm ais krim..ah xtau la nk terangkan macam mana tapi serius sedap..kalau makan time dia sejuk lagi sedap woooooor!! 
Sesiapa pencinta coklat memang sesuai sangat la makan..nyyuuuuuuuummmyy!
Sekarang dia tengah promosi 1 bekas tu hanya RM5. Pergi la dapatkan di KFC terdekat anda! hahahaha

3 comments:

wida said...

terliur tgk..sedapnya

Ilaa Suhailaa said...

macam best... :)

FadhDeela said...

@wida & @ila: mmg sedap!! try laa hihi skrg tgh murah

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review