Sunday, October 5, 2014

Beri hadiah menggunakan aplikasi KASI~~!

Posted by FadhDeela at 12:57 AM
Reactions: 
Sebelum aku beradu aku nak kongsi dengan korang semua app baru. App nie best kita boleh bagi hadiah kat orang pakai HP dengan secara FREE!! aku tekan kat sini bg hadiah secara FREE..FREE!! hahaha
Aku dah try buat and berjaya pun..tunggu nak pergi redeem jer hadiah tu kat KL nnt :)

Semua jenis HP boleh install app nie..Android ke Apple ke smuanya bole! OK kalau korang nk try korang leh pergi kat Play Store and search 'KASI'. Seperti gambar kat bawah nie.

Lepas korang install korang open app tu then boleh pilih hadiah ape yang korang nk bg kat BF, Kakak, Abang BFF ke sesiapa jer laaa. Macam aku, aku dah choose Mochi Sweet! *sbb aku suka mkn mochi hihi* Untuk Mochi aku dia dpt 10% with purchase of 6 pcs! yeaaaaaaaaaaaaayy.. Pastu korang click button Claim.
Sesuadah itu korang boleh laa claim kat kedai yg korang dah pilih. Balik Raya Haji nnt aku nk g claim aku punye Mochi kat OU! yeaaay sedapnye mochi :) Selamat Mencuba kawan-kawan!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review