Thursday, October 2, 2014

Andai Hatiku Bersuara - Chomel

Posted by FadhDeela at 12:16 PM
Reactions: 
Salam..

Pernah dengar tak lagu Andai Hatiku Bersuara? semalam duk layan lagu dengan cik abg..hammboii bkn main jiwang lagi kaaan.. Dengar MP3 amboii suara dia sedapnya!! Sekali bila cik abg bukak video clip dia..Maaakk aii tomboy rupanye! Jgn pandang pada rupa pandang pada bakat.. Serious suara dia mmg sedap.. Jooom layannnn!!


Andai Hatiku Bersuara - Chomel ~ Lirik~ 

Oh tuhan berikanlah aku 
Kekuatan menempuhi dugaanmu 
Aku percaya ada hikmatnya 
Disetiap dugaan yang ku terima 

Andainya hatiku bersuara 
Pastinya ia akan berkata 
Cukuplah sayang aku tidak berdaya 
Mengharungi segala sengsara 

Berapa kali harus aku terluka 
Barulah kan ku sedar 
Cintaku tidak layak Untuk dirinya 
Mengapa masih aku setia di sisinya 

Tidakku mengerti Tidakku fahami 
Seperti insan biasa aku ingin bahagia 
Menyintai dan dicintai tiada duanya 
Andai terlampau permintaanku ini 

 Maafkanlah kasih 
Berapa kali harus aku terluka 
Barulah kan ku sedar 
Cintaku tidak layak untuk dirinya 
Mengapa masih aku setia di sisinya 

Tidakku mengerti tidak ku fahami 
Seperti insan biasa aku ingin bahagia 
Menyintai dan di cintai tiada duanya 
Andai terlampau permintaanku ini 

Maafkanlah kasih 
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih 

Oh tuhan berikanlah aku 
Kekuatan menempuhi dugaanmu 
Aku percaya ada hikmatnya 
Disetiap dugaan yang ku terima

2 comments:

Anonymous said...

aku suke lagu ni....like 1000X

FadhDeela said...

best kan!! haha sore dia sedap :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review