Friday, August 29, 2014

Kenapa lelaki itu EGO??

Posted by FadhDeela at 12:46 AM
Reactions: 
Lelaki..oohh..Lelaki! Kenapa lelaki egonye tinggi mengunung? Boleh x aku nk tnye pendapat lelaki2 kat luar sana mengenai isu EGO..kalau ada kaum hawa nk bg pendapat pun xsalah.. Aku ada beberapa soalan yg nk ditujukan kepada lelaki:

1. Jatuh ke maruah seorg lelaki kalau mintak tlg   kepada perempuan?
2. Malu ke seorg lelaki jika wanita tu luas pengetahuan dari dia?
3. Kenapa lelaki lidah dia kelu sgt nk sebut perkataan SORRY ataupun MAAF!
4. Kenapa lelaki bile dh berkahwin br tunjuk perangai sebenar?
5. Kenapa lelaki nie xphm ape yg perempuan nk..dia paham tp wat2 xphm..

Cukup laa dulu 5soalan yg aku nk tnye pada semua..aku post pasal bnda bkn sbb aku anti lelaki...lesbian..bf aku perangai mcm nie..aku just nk tau sbb org sekeliling aku bcerita benda yg sama mengenai lelaki..Renung2kan dan Selamat Beramal! Hahaha

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review