Thursday, January 10, 2013

SHOPPING ONLINE PLUS SIZE

Posted by FadhDeela at 4:15 PM
Reactions: 
Salam,

Sementara aku xbz dgn keje nie baik aku kongsi dgn korang 1 page yg wat aku ari2 nak tgk.. Aku nie kalo nak cari bj keje ssh la sgt biasa la bdn cute miut *termuntah*!! aritu xde keje goole punye goole cr SHOPPING ONLINE PLUS SIZE!! hahahahahhahaha


dpt 1 link nie menarik perhatian aku ler pulak..cun2 seh bj2 kat page dia nie..siapa2 yg senasib dgn aku yg ssh nk cari bj cantik2 bole la layan page nie..Aku pun nak cari sluar selai laa hihihi


Macam2 lagi ada.. Jom usha pagi nie SHOPPING ONLINE PLUS SIZE


1 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review