Thursday, April 5, 2012

Selamat Hari Ibu...Bersama Siti Nurhaliza!!

Posted by FadhDeela at 1:02 PM
Reactions: 
TQ skali lg kat Abg Nara sbb post pic2 comey Siti Nurhaliza!! cantiknyer la dia nie..sweet jer muka dia..xmuak langsung tgk muka dia..best dato K dapat tgk muka siti ari2..hahahaha ari tu aku jumpe siti kat The Curve pun aku rasa seronok giler! cantikkkkk betol dia nie..rasa mcm nak picit2 jer pipi gebu dia tu...hihihi

Siti akan membuat satu persembahan khas yang diberi nama “Istimewa Hari Ibu…Sepetang Bersama Dato’ Siti Nurhaliza” di Grand Dorsett Subang Hotel, Subang Jaya. Bestttnyer!! aku try jugak gugel hotel tu mana tau kalo ada kosong lg tiket yg murah2..tp xde punnnn!! nnt aku try cari laa..Harga dia yg abg nara bgtau RM250 - Rm1000..ermmmmmmmmm aku mampu yg RM250 jer laaa hahahahahaha
Ada beberapa pic Siti yg aku kongsi bersama.. *mintak izin abg nara dulu*



2 comments:

fairus said...

DIA TAK MENGANDUNG LAGI KE? TAKNAK ANAK KE DIA NI?

fadhdeela said...

fairus: dia nak anak tp xde rezeki lg kot...

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review