Saturday, April 14, 2012

Bagus Sangat ke Zed Zaidi nie????

Posted by FadhDeela at 5:52 PM
Reactions: 
Salam Hujung Minggu,

Aku ambik kesempatan nak ucapkan tahniah kat Aaron Aziz sbb menang dlm ABPH ari tu..walaupun lambat wish aku tp aku nak wish jugak *ada aku kisah??* hahaha
Aku dah agak msti ada yg xpuas hati kalo Aaron Aziz menang sbb nyer dia warga Singapore..ermm bg aku senang jer kalo ko mmg berbakat ko layak utk terima smua tu..xkisah la ko tu warga Singapore ke warga Indonesia ke janji ko berbakat..

Skrg nie Zed Zaidi xperlu la nak bising2 sbb aaron menang mmg dia sgt layak sbb dia berbakat dlm lakonan..pelik lak masa Shah Rukh Khan dapat dato' tu xde lak ko nak bising??!! Lg satu dah rezeki dia jgn la pertikaikan..ko melatah sbb ko kalah?? top 5 pun xde nama..hihihihi *sorry peminat zed zaidi*

Statement Zed Zaidi yang nie mmg aku xleh blah..PELAKON LUAR SETARAF PEMBANTU RUMAH!!!! - Zed Zaidi ish2 dia nie...* dah cakap pastu nafikan* hihihihi aku ckp pasal bkn sbb aku peminat setia Aaron Aziz..aku xminat sgt pun ngan aaron tu tp aku suka lakonan dia..
Lantak korang laaaa hahaha


0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review