CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 12, 2012

Kawan Gembira Ramai..Kawan Susah Payah..

Msti ramai yg paham peribahasa tu kan..peribahasa tu aku sndiri yg cipta!! kadang2 aku sedih bile dpt kwn2 mcm nie...xleh tgk org lain senang..! thn lepas aku kena fitnah thn nie pun sama jugak..ada jer org xpuas hati ngan aku..ermmm tah laaa ssh baik sgt ngan org nie..

serik dah aku rasa!! ape la motif dia nak wat mcm nie erk..!! hanya dia and ALLAH jer tau ape tujuan dia sbnrnyer..ape agaknyer salah aku sampai mcm tu skali..! aku xsuka org2 yg mulut suka menyampai dan seorg yg LALANG..!! sbb mulut kau org lain bergado..ermmm manusia!!!

Kalo ada yg kau xpuas hati ke terasa hati ke kat aku terus terang jumpe aku..xnak jumpe depan2 pun email or YM aku bkn ko xde smua tu..drpd ko duk cite2 bnda yg dah lama wat ape?? jgn ckp org jer mungkin ko lupa waktu tu sape yg tokok tambah sape yg mengapi2kan sape yg menambah perisa? mungkin aku diam lg sedap ko bercakap kan..xpe laa manusia aku mls dah nak kecoh sbb aku dah letih ngan smua nie..ko ckp la byk mana ko nak ckp!! bile ko dah puas nnt ko diam la sndiri..

blajo la bsyukur..blajo la kenang budi...blajo la terima hakikat!!! xpe la manusia aku mls dah nak layan smua2 bnda nie..buat la smpai ko termampu!! selama ni ko bkn bg kesenangan kat aku pun...hasut la byk mana ko leh hasut..aku xkisah!! ko still bckp sbb aku diam kan..ko takut aku bukak cite ko jugak kan?? xpe buat la mmg aku ambik kptsn xnak kerohkan keadaan sbb aku dah biasa kena bnda2 mcm nie..aku halalkan ape yg selama nie aku dah buat utk ko..

Ingt lahh kita bkn sentiasa di atas sesekali ALLAH nak kita duk bawah..!!kpd kwn aku pikir la sbb kita dah lama bkawan..pikir la ngan waras..pikir org dewasa bkn pikir mcm budak2! korang wat la cara korang jgn ganggu kehidupan aku! aku tau mereka xbaca smua nie tp aku lega sbb dpt tulis..aku mmg saje xnak bls ape2 yg diaorg buat..biarkan aje!!

0 comments: