CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 2, 2011

Opera Van Java: Safee Sali jadi pak Lawak di Indonesia!

eh si Safee Sali nie jadi pak lawak pulak kat Indonesia!! org suruh dia main bola dia jadi pelawak pulak...Leh pulak dia join geng2 Opera Van Java!! Opera Van Jaya nie sitcom dari Indonesia..sitcom dia mmg lawak giler!!! lg lawak bile si safee sali join...hahahahahahahahaha dah la mamat nie pemalu org nyer..cakap pun mulut mcm nak xnak je bukak tetibe jadi pak lawak..guling2 aku tgk muka dia!! cer korang layan video nie..dia ada byk part tp aku upload yg part 1 jer..yg lain korang leh cari kat dlm utube!! Safee Sali better ko jadi pemain bola sepak laaa dari jadi pak lawak...kikikikiki

video

4 comments:

fairus said...

SEMOGA SAFEE SALI MENJADI IKON PERSAHABATAN MALAYSIA INDONESIA..

ahsfantasy24 said...

Buatlah apapun sali,
asalkan tak mencemarkan nama
MALAYSIA :)

1. Nak Salahkan Siapa Kalau Kau Sakit?
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

fadhdeela said...

fairus: xsemua rakyat malaysia dan rakyat indonesia bergado..mana yg cetek pengetahuan jer perangai mcm tu..huhuhu :P

fadhdeela said...

ahsfantasy24: try la tgk lawak giler hihihi :P