Thursday, December 15, 2011

Kenapa dia sangat seksi??

Posted by FadhDeela at 10:17 PM
Reactions: 
Aku ada situasi yg membuatkan aku tergamam dan xtau nak kata ape..kalo korang berada di tempat aku ape korang nak jawab ngan soalan nie??

* Aku kuar lunch ngan opis mate aku..dia seorg cina wanita*

C: u..tgk perempuan tu..seksinyer! daring nyer dia punye skirt..
A: aahh laaa giler seksi..xsejuk ke?? hihi
C: Org cina nie slalu panas so tu yg diaorg pakai seksi sgt..hahaha

tetibe kitaorg terdengar minah tu ckp:

MS: Ya Allah lambat nyer korang..aku dah lama tunggu kat sini..

kitaorg pun tersenyum..

C: u dia melayu laaaa...aiyooooo! xmalu ke dia pakai seksi mcm tu??xberdosa ke dia bile pakai mcm tu?? I pun xseksi mcm tu kann.. *mmg minah nie xpernah seksi..pakai skrit pun bawah lutut dan dia selalu pakai bj kurung*
A: hihihi xtau la i nak ckp ape u..*waaaaaaa aku xtau nak jawab ape*

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review