CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 31, 2011

Azam Tahun 2012

Wahhh kejap jer nak tahun 2012..rasanye br jer new year 2011..Alhamdulillah byk bnda ya aku azamkan utk 2011 dah tercapai tp 1 bnda jer lg aku x tercapai lg..huhuhu
aku nak listkan ape azam thn 2011 aku yg dh tercapai dan masih xsempat nak capai lg...hihihihi

Azam 2011:

1. Tukar tempat keje dan better gaji = *terlepas seksa aku sblm nie..tp rindu kwn2*
2. Lupakan ex bf = *Biarlah dia bahagia ngan org yg tersayang*
3. Naikkan duit bulan2 kat mak ayah = *alhamdulillah*
4. Beli brg2 idaman ngan duit sndiri = *paling aku suka!!!!*
5. Dapat BF baru = *yess!! encet lebah sorg yg memahami..
6. Tukar Kete baru =
X *Sayang la kat MBB tu!
7. Buang sifat pemarah = X *mcm mana nak ubah bnda tu erk??payah sungguh
8. Buang sifat gelabah = X *hahhaha aku mmg ngan sikat gelabah tu dah dikait rapat huh
9. Buang sifat xleh sabar = X *mmg ssh nak ubh sbb aku paling xsuka menunggu org*

Azam aku utk tahun 2012:

1. Nak kawen!!!!!!!
2. Improve diri dari pelbagai segi..
3. Bawak mak ayah g holiday luar dari malaysia
4. Bahagiakan mak ayah
5. Beli Kete baru.. *rasanyer thn 2013 pun tu jugak azam aku..hihihi
6. Kurangkan shopping!!
7. Simpan duit lebih sikit..nak kawenn!!
8. Aku ngan encet lebah akan ke next episod.. Insyallah!!

Semoga thn depan menjadi thn yg sungguh bahagia dan thn yg terbaik utk aku..semoga aku menjadi seorg muslimah yg mendapat berkat dari ALLAH dan anak yg solehah kpd mak ayah..Insyallah kebahagiaan akan menjadi milik aku suatu hari nnt..semoga ape yg berlaku pada thn 2011 menjadi pengajaran dan pengalaman kpd aku..akan mengajar aku tentang kehidupan.. INSYALLAH!!!

0 comments: