Tuesday, November 22, 2011

Sukan Sea 2011: Bola Sepak Final Malaysia VS Indonesia

Posted by FadhDeela at 10:43 PM
Reactions: 
Yahuuuuuuuuuuuuuu puas hati aku!! semalam xsempat nak update blog pasal kemenangan Malaysia!! perlawanan malaysia menentang indonesia mlm smlm mmg kuat impek nyer...giler la perlawanan smlm..aku rasa mcm nak sakit jantung jer tgkkk..terjerit2 kitaorg kat umh..jeritan kitaorg kat umh berlawan2 ngan org atas bwh umh aku..mmg aku puas hati giler laa malaysia dapat kalahkan indonesia!!!
bkn niat hati nak cetuskan pergaduhan tp sebagai rakyat malaysia aku rasa terguris bile segelintar rakyat mereka xmenghormati Malaysia..

Kata2 jurulatih Malaysia, Ong Kim Swee kepada pemain-pemain Malaysia semasa perlawanan final semalam :

~~"MEREKA tak hormati kamu, tak hormat bendera kita, tak hormat raja kita dan mereka tak hormat ibubapa KAMU. Kalau KAMU benarkan ia(kekalahan) berlaku, maka KAMU adalah pengecut. Kamu mesti ajar mereka kehebatan seorang warganegara Malaysia.."Kita kalahkan mereka bukan sekali tapi dua kali dihadapan jutaan penyokong setia mereka. Kita tunjukkan bagaimana melakukannya"~~

Pujian kepada smua pemain Harimau Muda!!!! mereka main bersungguh2 smpai masa perlawanan menjadi 120minit! giler lama weeeiiiii kalo mereka xpower mereka xleh bertahan bgitu lama..mereka berusaha utk mendapatkan kemenangan ini!! Harimau Muda mmg terbaikkk! *Tahniah pemain No. 24 ku tersayang!!!* hihihihihihi

Kat FB ramai yg komen dan marah dgn Fakri..knp mcm tu??kesian dia..dia berusaha yg terbaik utk Malaysia mungkin smlm bkn nasib nyer..bile malaysia menyerang aku tgk Fakri la yg bersungguh2 berlari..ke atas ke bawah dia bergerakkk!! mungkin smlm luck dia xde..ape2 pun smua pemain Harimau Muda telah melakukan yg terbaikkk!!! Syabass Harimau Muda!!!! Tahniah Malaysia!!!!!!!!!!!!!!! *Najib sila buat pengumuman laaa* hihihi

Meh tgk Video detik2 Malaysia berjaya mengalahkan Indonesia!! Penalti yg membuatkan kemenangan Malaysia...Bertuah malaysi mempunyai penjaga gol yg cekap...KFCM berpotensi utk pergi jauh..!! dia sungguh power menangkap bolaaa!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review