Monday, November 14, 2011

Seksi giler ko jah!!!!!

Posted by FadhDeela at 10:20 PM
Reactions: 
seksinyer mereka2 ini!!! ape sudah jadi????? ada baju mcm nak terkuar benda nyer..ada lak yg bj sesingkat yg ada..si minah fasha nie lak baju bocor2! alahaiiii ape yg nak di tunjukkan tu??? public dah tgk smua nyer sebelum suami korang tgk..cian suami korang smua...cer korang tgk..sanggup ke?? huhuhu sedihh!!

nie kalo potong tali2 tu mahu terlucut baju si fasha nie..huhuhu juling mata aku! hahaha

yang nie lain pulak style nyer!!!!!!!! dah mcm iklan ubt ketiak lakkk..hahahahahaha sedih la tgk diaorg nie..ada jugak tu yg ckp "saya rasa pakai mcm nie xseksi" waaaaahh kalo dah mcm nie masih xseksi mmg parah diaorg nie..huhu errrrrrrrrmmmmmmmm

2 comments:

Anonymous said...

artis artis.. ape nk jadi la kn...huu

fadhdeela said...

tu la pasal..bajet cantik la tu tunjuk ketiak!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review