Thursday, November 24, 2011

Majlis Perkahwinan Zahiril Adzim Dan Shera Ayob

Posted by FadhDeela at 11:27 PM
Reactions: 
Sorg lg artis yg menamatkan zaman bujangnyer adalah pelakon utama cerita Juvana, Zahiril dan pasangan nyer Shera! aku suka tgk muka shera nie sbb dia nampak ayu jer...cantek!! majlis dia juga simple tp nampak cantek sgt...! makeup shera pun nampak neutral..sweettt jerrr!! xpayah berjuta2 pun dah xcantek..ada tu kawen berjuta2 jugak tp xcantek langsungggg oooppsssss terlaser pulakk hihihihi

cantek sgt inai shera!! xpayah nak lukis2...lukis2 tu serabut aku tgkk! xcantek lak tu..lgpun pakai inai yg lukis2 tu adalah HARAM!!!!!!!! sila rujuk Di sini!!



cantikkan dia nie!! simple jerr tp nice giler..sweet jer muka dia..! semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat!!

4 comments:

Nur farahiza said...

pk banyak kali nak beli kan bile harge da naik ,

fairus said...

POMPUAN TU SAPE? YANG LAKITU KENALLA..

fadhdeela said...

Nur farahiza: harga naik?? xphm..ape kena mengena?

fadhdeela said...

fairus: dia tu plakon jugak cuma xpopular sgt :D

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review