Sunday, November 20, 2011

Kenapa diaorg Tidah Hormat Lagu Kebangsaan Malaysia!!

Posted by FadhDeela at 2:55 PM
Reactions: 
Ramai yg complain masa pertandingan bola malaysia lawan indonesia ari tu ada penyokong indonesia tidak menghormat lagu kebangsaan malaysia berkumandang.!! ermmm xtau nak kata apa tp tu mmg cukup rasa terhina bile org main2kan lagu kebangsaan kita!!! aku terasa nak wat entry pasal bnda nie..Aku terbaca kat blog Addin pasal " Video Kenapa Indonesia Tak Hormat Lagu Negaraku?"!!
Betul ke lagu mereka sama ngan lagu kebangsaan kita?????korang dengar laaa pastu korang komen pasal nie..aku xtau nak kata ape dahhh

video

Bagi aku laa kalo ye pun lagu negaraku sama ngan lagu mereka xperlu mereka nak bersikap mcm tu sbb tu lagu kebangsaan kita..mereka perlu hormat walaubagaimanapun!!!! sikap segelintir rakyat mereka telah menguris perasaan rakyat Malaysia..hanya disebabkan pertandingan bola sepak kita berkelakuan mcm nie..ermmmmmmmm memalukan!! rakyat Malaysia pun xperlu mencetuskan pergaduhan hanya disebabkan pertandingan bola sepak..
Semoga Malaysia dapat bermain dengan cemerlang di Final nnt! Insyallah!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review