Tuesday, November 15, 2011

Gerammmnyer!!!

Posted by FadhDeela at 10:23 PM
Reactions: 
Sakitnyer hati aku!!!! aku xtau nak gambarkan mcm mana perasaan aku skrg....selama 4thn aku keje kat opis lama dulu AKAUN SOCSO aku TIDAK DIBUKAKnyer!!! weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii selama nie ko tolak gaji aku kat payslip buat ape ahhh??????!! deeeyyyymmmmmmmmm!! perrgghhh giler laa..lama kot aku dah keje tp 1 pun xmasuk dlm akaun aku..SENGAL PUNYE BUDAK GEMUK!!! aku nak g report la sblm company baru aku bukakkan akaun socso..!! padan ngan muka ko..
bile aku tanye kwn2 yg lain ramai check pun sama "MAAF TIADA REKOD"!! Ya ALLAH kesian kwn2 aku yg masih bkeje kat situ...ape perlu aku buat erk??perlu report kat mana yaaa?? waaaaa penat jer keje selama 4thn..paastu kalo xcident mati xpe jugak kalo cacat macam mana???? mana nak cekau duit nak tanggung???!! kalo mati lak sure mati katakkkk..hampeh punye ex-bos!!!!! stresssss nak tido laaaa menyampahh!!

4 comments:

fairus said...

TOLONG BUAT LAPORAN SEGERA. JANGAN JADIKAN DIRI ORANG LAIN PULA TERPEDAYA.. KITA DI PIHAK PEKERJA HARUS BERTINDAK.. KALAU TAK TOLAK GAJI LAIN CERITA, TAPI KALAU DICATATKAN ADA POTONGAN PADA GAJI, INI BERMAKNA PENIPUAN TELAH BERLAKU. PENIPU HARUS DIHUKUM. PERBUATANNYA TELAH DIBUKTIKAN OLEH ANDA...

NugRuL SakuRa said...

report kt pjbt buruh,..nnti compny lme tuh kne denda......

fadhdeela said...

fairus: sebenarnya dah ramai yg report tp xde ape2 tindakan...sape yg dah lama keje smua dah blah dari situ..yg tinggal hanya bdk2 baru..tah laa diaorg nie main politik laaa!!

fadhdeela said...

NugRuL SakuRa: dah report pun tp xde ape2 tindakan punn!!!!!!!!!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review