Sunday, October 30, 2011

Korea Drama: All About Eve Download

Posted by FadhDeela at 3:58 PM
Reactions: 
korang pernah dengar x cite korea All About Eve..drama nie sekita thn 2000!! peh salah satu fav cite korea aku..cite dia mmg besttt!! terbaik laa..aku boring2 duk kat umah xwat ape wiken2 nie aku pun ape lg layan la cite korea!! asyik nak next episod jer..aku leh abiskan tgk cite nie dlm masa sehari..mmg kelassss ko jahhh hahahahahaha
aku kongsi link nak download cite nie! so sape2 yg terasa nak tgk best ke x leh la download :P


2 comments:

Anonymous said...

Slm...came nak tengok Dan download..minat sgt ceta ni.

fadhdeela said...

wslm..link yg sy bg tu dah xleh download laa..maybe admin dah remove..kena g kedai cd n cari laa mcm tu..hihihi :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review