CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 21, 2011

Jenis - jenis Kentut..!

Sejuknyer malam nie!! syok btol tido mlm nie tp mlm nie aku tido kat sepital..huhuhu br jer td check in kat DEMC Shah Alam..teman housemate aku kat sini..selesa jugak tido kat sini hihihihi sblm aku tutup mata utk tido aku ada terbaca artikel nie kat FB...hahaha Jenis2 Kentut!! jujur la aku khabo yg aku nie suka sgt kentot..hahahaha selamba jer aku kentot depan encet lebah..nasib la encet lebah aku xbising sbb dia pun sama hahahahahahahahaha ape yg penting kitaorg kentut xde la busuk!! kentut buang angin dlm badan...kalo setakat kentut kat umah tu biasa dahhh..bdk umah aku dah biasa sgt ngan perangai aku..xsalah rasanyer janji jgn la busukk mcm sthn xbuanggg!! hihihi

Jenis2 Kentu:

Tak Jujur: Orang yang kentut pastu salahkan orang lain *xbagus org mcm nie!*
Bengong: Orang yang tahan kentut berjam-jam *sengalnyer!! kentut jer laaaaa*
Yakin dengan diri: Orang yang kentut dengan lantang *mcm aku jer!hahahhahha ^_^*
Sadis: Orang yang kentut dalam selimut dan kibaskan baunya *nie kuang asamm!!*
Strategik: Orang yang sembunyikan bunyi kentut dengan ketawa yang kuat *ampeh jer!*
Misteri: Orang yang kentut tapi tak dapat dikesan
Gugup: Kentut apabila disergah..*hahahhahaahaahaaah*
Periang: Kentut pelan2 pastu senyum sorang-sorang *nie aku jugak nie ^__*
Pemalu: Kentut terkepit-kepit *hahaha bunyi kentut dia kelakar*

2 comments:

aimie amalina said...

kekekeke
alololo comei
kentut periang la sy ni
upss
kantoi
hahhahahaa

fadhdeela said...

aimie amalina: hahaahahahah dah tau aimie kentut dlm kategori mana :P