Tuesday, October 25, 2011

Di rogol Abang Kandung Sehingga Mengandung!

Posted by FadhDeela at 3:06 PM
Reactions: 
PADANG BESAR: Seorang lelaki bertindak rakus apabila sanggup merogol adik perempuannya sendiri beberapa kali sejak Julai lalu menyebabkannya mengandung.

Malah, remaja perempuan berusia 15 tahun itu turut diugut supaya menutup mulut berhubung kegiatan sumbang mahram yang berpunca akibat nafsu buas abangnya berusia 21 tahun.

Namun, tindakan kejam abangnya itu terbongkar apabila ibu saudara gadis berkenaan menyedari perubahan ke atas anak saudaranya yang kelihatan seperti orang mengandung pada Sabtu lalu.

Difahamkan, mangsa yang tinggal bersama bapa dan suspek yang bekerja sendiri di rumah mereka di Batu 18, Kaki Bukit, di sini, mendakwa dirogol berulang kali sehingga mengandung tiga bulan.
Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros berkata, mangsa dipercayai dirogol buat kali pertama oleh abang kandungnya sejak Julai lalu dan perbuatan itu dilakukan berulang kali selepas itu.

*ape nak jadi ngan zaman skrg nie???!!! abg rogol adik..bapak roogol anak..atok rogol cucu~~~~~!!!!! Ya allah kalo org yg spttnyer menjaga dan protect kita sanggup merogol pastu kita nak harapkan siapa???!! menakutkan sungguh zaman skrg nie!!*

10 comments:

fairus said...

NI LA TERJADI APABILA NAFSU BINATANG SUDAH MARI...

iyrenne said...

hurm...
(sambil geleng2 kepala....)
=.="

fadhdeela said...

fairus: tu la pasal..huh!! zaman sgt zalim skrg..

fadhdeela said...

iyrenne: speechless kan dgn smua nie!

iyrenne said...

memang!! adei, dunia skang ni semakin menakutkan..ntahla nak jadi ape dunia ni... scary+creepy=(=_=)"

fadhdeela said...

iyrenne: tu laa..menakutkan dunia skrg..smua dah xtakut ngan dosa

iyrenne said...

huhuhu...betul tu.. (=_=)
sangat menakutkan...wuwuwuwu..
nilah akibat dunia terlalu maju n moden...Y_Y

fadhdeela said...

iyrenne: tu la pasal..bile abg sndiri yg merogol mmg la parah..sape nak protect kita nnt :(

iyrenne said...

huhu...itulah pasal..huhu...apa2 pun, harap2 abang sy xlah macam tu...huhu

fadhdeela said...

insyallah kalo ada didikan agama yg cukup semua tu xkan jadi..insyallah

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review