Wednesday, October 5, 2011

Comey juga Siti Nurhaliza tersasul..

Posted by FadhDeela at 11:10 PM
Reactions: 
Siapa yg xminat and suka siti xyah tgk laaa erk..msti ada jer yg nak kutuk nnt..tp bg aku peminat Siti Nurhaliza aku suka tgk video nie..!! comey jer siti tersasul cakap..semangat dia berucap tang hujung tu leh lak tersasul..hahaha cute la siti nie!! dia nie lemah lembut betul laaaa..!! sopannn jer!! agak2nyer leh x aku nak jadi mcm dia??hahahahahhahaha msti ramai yg pelik dan confius hikhikhikhik

video

Nie lak si wardina tersalah dialog!! dia bajet rancangan MHI dah abis tp sbnrnyer belum abis lg...dia punye malu!! mcm2..tak ada manusia yg perfect..!! kesilapan tu pasti ada punye..!! cer korang tgk malu sungguh dia..hahahahahaha

video

16 comments:

whitecappuccino said...

hik hik..kesian wardina punyala malu dia..

fairus said...

DAH TENGOK.. HAHAHA..

sabree hussin said...

bukn slalu tjadi ni

Syukri Mohtar said...

kelakar lah..hahaha... =]

DanieL AdiE said...

Comel gile wardina tersasul..haha

HEROICzero said...

hahaha yg siti tu kelakar . nampak inesen .

eva said...

ahahaha!! siti comel jer walaupun ada salah ek.. heheeh

hahah wardina lagi lawak.. ahhaha

nursalwa said...

yg wardina tersilap tue mmg cute.. masa tue mmg kiter tgh layan MHI.. mmg tergelak jek tgk aksi kak dina..

fadhdeela said...

whitecappuccino: cutekan wardina tersilapp..hahahaha

fadhdeela said...

fairus: hihihi :P

fadhdeela said...

sabree hussin: tu la pasal..lg2 wardina tu ngah live..hihihi

fadhdeela said...

Syukri Mohtar: kesian diaorg kannn :P

fadhdeela said...

DanieL AdiE: ciann dia!! malu tu :P

fadhdeela said...

HEROICzero: siap leh sebut tuit lak tu :P

fadhdeela said...

eva: siti tu mmg sweet sntiasa..geram tgk dia! :P

fadhdeela said...

nursalwa: yeke..hihihi cian dia! dah la ngah live lak tu

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review