Monday, October 10, 2011

Cek Nufnang dah sampai...Alhamdulillah!

Posted by FadhDeela at 11:48 PM
Reactions: 
Alhamdulillah......!!! td mak aku call bgtau ada cek smpai kat umah!! hahahahahahaha rezeki anakk..!! *giler ke ape bile lak aku beranak!* hikhikhikhik walaupun xbape nak banyak tp alhamdulillah usaha aku berblog selama nie..aku berblog bkn sbb duit tp minat menulis dan kongsi pengalaman dgn kwn2!! paling aku suka adalah mencari ramai kenalan..!! duit tu smua sebagai sampingan jer...TQ kat kwn2 yg membantu aku selama nie.. *xleh nak kongsi pic sbb cek kat kg..hihihi*

20 comments:

namaberita.com said...

Tahniah buat CIk Fadhdella ya...

Darus Interferon said...

Tahniah, kongsi sikit ilmu blogging. Macam mana nak tambah income :)

...mommy jue... said...

bulehla belanja aiskrim nie.. hehe

azam said...

belanja sikit ye.....hehehe

cik kartun said...

jelesnyew..sila beri tunjuk ajar ^^,

~~zAnAfAhMi~~ said...

seronok dpt duit ye? akak ni dah bertahun blog tu, ciput je income...takpe, belum ada rezeki.

Mrs. Daniel said...

agak-agak berapa lah jumlahnyer tu ek?? hehe

aReLaN said...

congrats. rezeki tetap ade. yg pnting usaha.

IBU GEBU said...

bestnya Fadh... boleh buat pergi makan2 tu... tahniah ya...

fadhdeela said...

namaberita.com: Terima Kasih..alhamdulillah

fadhdeela said...

Darus Interferon:TQ..bole2 nnt kita wat entry erk bagaimana nak tambah income :)

fadhdeela said...

...mommy jue..: bole2 ape slhnyer! :)

fadhdeela said...

azam: bole2 meh dtg sini :)

fadhdeela said...

cik kartun: kita usaha sama2 erk jgn jeles2 :)..insyallah nnt kita wat entry :)

fadhdeela said...

~~zAnAfAhMi~~: seronok la jugak sbb usaha dh berhasil..akak jgn putus asa yaa..insyallah ada punye :)

fadhdeela said...

Mrs. Daniel: alhamdulillah ada la sikit xde la beribu2 :)

fadhdeela said...

aReLaN: terima kasih.. :)

fadhdeela said...

IBU GEBU: alhamdulillah..leh la mkn2 nnt :)

teratai said...

wah,tahniah...:)

fadhdeela said...

teratai: TQ2 :D

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review