Tuesday, October 4, 2011

Bayi dicampak masuk longkang

Posted by FadhDeela at 10:03 AM
Reactions: 
SELAYANG – Bayi sendiri diperlakukan bagaikan sampah apabila seorang gadis berusia 19 tahun tergamak mencampak bayi yang baru dilahirkan ke dalam longkang dari tingkat dua Flat Taman Selayang Segar 2, Selayang Baru di sini semalam.

Mayat bayi perempuan malang itu ditemui oleh seorang lelaki pada pukul 7 pagi yang kebetulan melalui kawasan itu.

Ibu bayi itu yang mendakwa panik sebaik melahirkan anak di dalam tandas bertindak mencampak bayinya ke dalam longkang menerusi tingkap.

Ketika ditemui, bayi yang dalam keadaan bogel dan mempunyai kesan cedera di kepala itu berada dalam keadaan tertiarap di dalam longkang berkenaan.

Bayi yang cukup sifat itu dipercayai baru dilahirkan kerana masih mempunyai tali pusat.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, susulan penemuan mayat bayi dalam keadaan menyayat hati itu, polis menahan seorang gadis berusia 19 tahun yang tinggal di flat tersebut.

Menurut beliau, gadis itu belum berkahwin dan polis mengesyaki dia mengandung angkara hubungan sulit dengan teman lelakinya.

“Suspek yang bekerja sebagai pelayan restoran itu mengaku melahirkan bayi berkenaan di dalam tandas rumahnya pada pukul 4 pagi ini (semalam).

“Suspek mendakwa ketika dilahirkan, bayi terbabit sudah tidak bernyawa menyebabkan dia membuang anaknya itu ke dalam longkang,” katanya ketika dihubungi di sini semalam.

*Kejammmnyer!!!!!!!!!!! kesian bdk tu..kalo ko xnak bdk tu pun tolong la bg kat org!! kat luar tu ramai yg nak kan anak...Ya ALLAH tergamak dia campak bdk nie dari atas smpai masuk dlm longkong..!!! Masyallah!!! Sedihnyer tgk!*

1 comments:

HEROICzero said...

banyak tengok kat fb .

pendapat aku cuma satu . kalau pun nak menyedarkan org , kalau boleh , jangan lah diletakkan gambar budak tu . kesian budak tu . kesian keluarga dia .

dalam pada kita nak menyedarkan org , kadang kita lupa maruah mereka .



peace . =)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review