CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 10, 2011

Al Fatihah...

Al Fatihah buat Opis mate aku yang telah kembali ke rahmatullah semalam kerana accident..!! Semoga Arwah di tempatkan di sisi org2 yang beriman..sedih pulak baca pasal arwah kat Facebook..kematian mcm dah di tau2 jer..smua status arwah menceritakan tentang kemalangan..bln lepas ada jugak arwah post status mintak maaf kat smua org..!! 2ohb nie Besday arwah dan 22nd nie arwah nak langsungkan pertunangan..xkesampaian..!! kitaorg tau td pun bakal tunang dia telefon bgtau..Al Fatihah..!!!

Sumber: Berita Harian

6 comments:

Cho Zila said...

al fatihah.... gituler suratan kehidupan.....

EB said...

Al-Fatihah..
Semoga dengan berita ini kita semua akan beroleh keinsafan dan sentiasa memohon keampunan dari yang Maha Menghidupkan lagi Maha Mematikan..
ALLAHHUAKBAR..

fairus said...

SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT... AMIN.

fadhdeela said...

Cho Zila: ya allah dah tentukan smuanyer

fadhdeela said...

EB: insyallah sama2 la kita beringat

fadhdeela said...

fairus: insyallah aminn