Monday, October 31, 2011

4 Games of Bowling for 2 people at Wangsa Bowl for RM16 instead of RM32 (only RM4 per game). 1 Utama / Selayang Mall

Posted by FadhDeela at 10:40 AM
Reactions: 
waaahh aku suka la tawaran yang macam nie!!! bestttnyer..biasa la aku kan giler main bowling..kalo main sorg2 pun aku xkisahhh hahahahahahaha aku dah siap beli 2 coupon pun..!! korang yg giler main bowling bile lg??kalo teringin nak membeli boleh click sini utk terus buy coupon nyer!!!!! jom kita main bowling beramai2! msti best punye laaaa :)


6 comments:

fairus said...

CAM MENARIK JE TEMPAT NI.. BULAN 11 NI SAYA ADA TOURNAMENT BOLING.. HEHE..

HEROICzero said...

4games , RM16 utk dua orang ! peh ! nice gila ni .

aimie amalina said...

wah2
sonoknyeeee

berbolingggg =]

fadhdeela said...

fairus: tempat nie mmg best pun..mcm mana game bowling?? menang x?? hihi

fadhdeela said...

HEROICzero: murahkan?? dah beli pun tp xg main lg :)

fadhdeela said...

aimie amalina: mmg suka giler main bowling..hihi

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review