CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 19, 2011

Watie Elite Keliru Sama Ada Mahu Berkahwin Dengan Joey Atau Tidak

Objektif malam nie adalah gosip artis!!! hahahahahaha aku minggu nie hanya leh update blog belah mlm jer laaaa..siang kat opis bz giloss so xsempat nak update..huhu masa ngah layan2 blog abg nara a.k.a Beautifulnara aku ada terbaca pasal si Watie dengan kekasih dia Joey!!! tajuk yg aku rasa gilo ke ape minah nie!! *Watie KELIRU sama Ada Mahu Berkahwin Dengan Joey atau Tidak!!!* weiiiiiiiiiiiiiiii boleh pulak ko keliru?????!! ko dah wat umah tangga org tu smpai bercerai berai pastu ko kata keliru..aduiiiiii...mcm2 la diaorg nie!! ikut suka ko la watie ehhh..wat la keputusan yg terbaikk utk diri sndiri..!!
aku curi lg petikan abg nara a.k.a Beautifulnara.. :)

Kata Watie:-

Apa yang boleh saya katakan buat masa ini saya sedang buntu dan keliru sama ada ingin meneruskan hubungan dengan dia (Joey) ataupun tidak. oey tidak melakukan apa-apa kesalahan tetapi kebuntuan ini datang daripada diri saya sendiri mengenangkan tohmahan orang sekeliling yang turut membuatkan saya berfikir kembali sama ada ingin meneruskan hubungan atau tidak. Saya sebenarnya bertuah kerana Joey seorang lelaki yang baik dan memahami keadaan saya walaupun ketika ini saya belenggu tentang hubungan kami tetapi dia tetap memberi sokongan kepada saya.

Kata orang kalau dah jodoh tak ke mana. Kalau memang dah tertulis ada jodoh dengan Joey, tak lama lagi kahwinlah Watie dengan Joey. Semoga Watie cepat-cepat hilang kekeliruannya dan membuat keputusan yang tepat. Sama-samalah kita doakan.

2 comments:

Cho Zila said...

kita tunggu dan lihat ajalah... tunggu...

fadhdeela said...

Cho Zila: harap la yg terbaikk tok diaorg