Tuesday, September 13, 2011

Saya Berani Junjung Al-Quran Dan Bersumpah Kenyataan Adda Tidak Benar -Mamat Sepah

Posted by FadhDeela at 2:15 PM
Reactions: 
Semalam aku post entry pasal ex gf si mamat nie tuduh mamat mcm2! so ari nie aku post lak entry pasal mamat menjawab tuduhan Adda ex gf dia..!! mcm2 hal la artis nie...bile org tu dah kaya berebut la masing2..xcantek xhandsome pun xpe janji byk duittt!! Duniaaa ooohh Duniaa!! Paling xleh terima bile sanggup junjung Al Quran dan bersumpah2!! org skrg nie wat main2 jer sumpah2 nie..huh!!!!

Semasa diminta mengulas tentang tuduhan Adda oleh Mstar, Mamat Sepah berkata:-

Saya mengaku meninggalkan dia dalam keadaan yang dia sangat sayangkan saya dan begitu juga saya terhadapnya. Namun ada perkara lain yang saya tidak boleh terima dalam hubungan itu sehingga membuatkan saya mengambil keputusan memutuskan hubungan. Biarlah saya dan dia sahaja yang mengetahui perkara tersebut kerana jika saya buka mulut ia tidak beri faedah kepada sesiapa pun, malah memburukkan lagi keadaan

Malah Mamat sempat menasihatkan Adda tidak lagi membesarkan perkara yang telah berlalu. Dalam erti kata lain, jangan menjadi loser.

Saya tahu kekecohan ini terjadi disebabkan tindakannya yang mahu memperbesarkan perkara itu. Dia pernah beritahu saya tentang hajat berkenaan tetapi saya sudah mengingatkannya supaya tidak meludah ke langit, takut terkena muka sendiri.Tentang cincin yang saya telah berikan, memang saya minta semula daripadanya kerana itu adalah tanda ikatan sebuah hubungan, namun saya terus buang kerana tidak sanggup mengenangnya lagi.


8 comments:

fairus said...

ARTIS OH ARTIS...

nursalwa said...

mtk balik cincin then buang.. ape kes.. mahal tue.. yea ke ko buang.. ke ko da bg kat fidah.. heheh save bajetkan..

wahida said...

adoi la...ramai lagi mamat hensem yg korang boleh rebutkan...

Redbloodsnow said...

Zie paling tak suka org yg jenis cam mamat ni. dh bagi, mintak balik. lain lah if cincin tunang ke apa. adoiii adoii

a'ah kan nur salwa, yeke dia buang? entah entah si fida yg sarung kan. x pun jual kat org lain. kehkehkeh

fadhdeela said...

fairus: mcm2 artis nie

fadhdeela said...

nursalwa: xcaya la dia buang..hahahaha xpun g gadai blk :P

fadhdeela said...

wahida: duit byk tu kak..tu yg xkisah smuanyer :P

fadhdeela said...

zie: buruk sikukan..dah bg nak mintak2 blk lak..ape laa..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review