Thursday, September 22, 2011

Orang Lain nak kau pun nak jugakk!!

Posted by FadhDeela at 10:39 PM
Reactions: 
pelik jer bunyi tajuk entry aku mlm nie kan..!! hihi aku suka kongsi pic2 yg aku dpt kat email ngan korang...ada pic yg menyentuh perasaan ada yg nak terputus urat kentut kalo gelak..so utk mlm nie aku nak kongsi pic yg bertemakan "Orang ada Ko pun Sibuk Nak Jugak!!!"
hahahahahahahaha mcm2 la perangai org2 nie..mcm mana la dia leh dapat idea nak wat mcm nie...hahahaha jommm tgkkk! surpppriiisee!!















hahahaha korang jgn lak tiru perangai nie! org lain sibuk bukak ipad ke iphone kat kedai korang bukak 'ipad' buatan sndiri nie!! hahahahahaha

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review