Monday, September 12, 2011

Mamat Curang, Playboy Dan Punca Perpecahan Kumpulan Sepah – Syuhada, Bekas Kekasih Mamat Sepah

Posted by FadhDeela at 10:26 PM
Reactions: 
xmenahan si mamat nie aweks cun giler!!!! comey sehh ex awek dia nie..isshh2! mamat..mamat!!

Ari nie konsep kita mengenao gosip artis jer laaaa!! hahahahaha 2hari x on internet byk lak gosip artis nie..hihi entry nie aku nak cite pasal Mamat Sepah nie..sblm nie kuar cite dia 'berkawan' dgn si fida nie tup tup kuar lak ex gf dia Nur Syuhada atau dikenali sbg adda kuarkan statement terrrrbbaaaiikkk!!! mehh layann:
Mamat Sepah sudah clash dengan Adda dan kini sedang bercinta sakan dengan Fida. Malah Mamat telah membuat kenyataan sebelum ini yang dia dan Adda berpisah secara baik. Namun menurut kenyataan Adda semalam, ternyata itu semua bohong belakan. Mari kita ikuti luahan hati Adda yang disampaikan di dalam BiPop semalam:-

Mamat yang minta putuskan perhubungan kami. Tanpa sebab. Saya tanya kenapa, dia bagi tahu tak suka perempuan seksi. Tapi kenapa baru sekarang dia cakap tak suka perempuan seksi? Nampak sangat mulut buaya darat, dah ada orang lain dia bagi alasan. Memang saya menangis apabila percintaan kami putus. Mamat juga dah bagi cincin tanda, kami merancang untuk melangsungkan pertunangan sebaik Maharaja Lawak selesai.

Tambah memburukkan keadaan apabila Mamat meminta Adda untuk memulangkan cincin yang pernah diberi beserta dengan bekas-bekasnya sekali.

Dia sendiri yang sarungkan cincin ke jari saya sebagai tanda saya ni milikinya. Tapi, apabila Mamat memutuskan percintaan kami, dia nak balik cincin tu. Mamat kata dia nak jumpa saya, katanya dia nak tukar cincin tu jadi rantai. Nanti bila dah jadi rantai dia bagi balik. Rupa-rupanya tak! Mamat bukan saja nak cincin itu dikembalikan, tapi dia nak saya pulangkan dengan bekas cincin itu sekali. Cincin tue bukannya mahal sangat dalam RM500 lebih saja, dia nak kecoh sangat kenapa? Lepas tue dia boleh buat cerita dengan orang keliling, saya nak pow duit dia.

Namun Adda tidak langsung menuduh Fida sebagai perampas kerana baginya Fida tidak tahu langsung mengenai status perhubungannya dengan Mamat ketika itu.

Saya memang tak dapat hidu percintaan antara Mamat dan Fida, jadi saya sedih apabila dapat tahu mereka dah berkawan. Ketika Mamat bertemu Fida, saya dan Mamat masih lagi bersama. Tapi saya tak rasa Fida ini perampas. Mamat nie kalau bercakap ayat manis. Katanya mereka dah kenal enam bulan ketika penggambaran Man Sewel Datang KL. Ketika mereka terbabit dalam penggambaran, saya masih bersama Mamat. Saya yang ikut Mamat ambil skrip berkenaan. Sebab itu saya yakin, ketika dia mengenali Fida, saya masih bersama Mamat.

Ada kata-kata tersirat daripada Adda yang menyuruh Fida berhati-hati ketika bercinta dengan Mamat.

Mamat nie curang! Dia memang ada ramai perempuan! Ada juga bekas kekasih Mamat yang cari saya, nak bunuh diri kerana dia. Sebab tue saya katakan Fida bukan perampas, dia tak tahu apa-apa. Kasihan dia. Tapi saya harap Mamat berubah apabila dia dengan Fida sekarang. Jangan jadi seperti sebelum ini, lepas seorang seorang dia kenakan.

Paling mengejutkan ialah apabila Adda memberitahu punca perpecahan Sepah tak lain tak bukan kerana Mamat.

Mamat juga pernah berita saya saya, sekiranya saya buka cerita, buka aib dia, beliau nak saman! Padahal apa yang saya dedahkan adalah cerita benar. Sekarang nie Sepah dah berpecah, sebabnya dialah. Saya nak orang tahu siapa Mamat yang sebenarnya. Sekalipun dia tidak pernah bercerita kepada wartawan kenapa kami putus, tapi memburukan nama saya kepada orang sekeliling. Itu yang saya bengang.

Semoga dengan pendedahan ini, Mamat dapat berubah dan menjaga Fida elok-elok. Untuk anda yang ada hati nak mengorat Adda, sila abaikan niat anda. Adda sudah pun menjumpai pengganti yang lebih matang berbanding Mamat.

6 comments:

gadis kepastian said...

nampak mcm baik jew an mamat nie...tapi xtaw nak percaya mana 1...skunk nie mcm2 bleh jd...

Mr Leypark said...

tu la tu.. tengok plak kenyataan jap kat my blog

Redbloodsnow said...

ooo ginie rupanya pengakuan adda ek. mamat tu harap duit je ada. tu yg ramai perempuan nak

if harapkan murah? ala² pelakon citer planet of the ape je tgk...eh opss...leser mak kooo noks. hehe :P

fadhdeela said...

gadis kepastian: mamat nie xberapa menyelah sgt dlm kump sepah tp dia lak mnjadi rebutan..ish2 duniaa :)

fadhdeela said...

Mr Leypark: tah la diaorg nie..ish2 mcm2!!

fadhdeela said...

zie: setuju dgn kenyataan zie tu!! hihi :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review