Tuesday, September 6, 2011

Kenapa kena mkn semua ubat2 nie??!

Posted by FadhDeela at 5:23 PM
Reactions: 
kenapa aku kena mkn smua ubat2 nie????!!!!! sampai bile aku nak kena mkn ubat2 nie??! waaaaaaaaa bykkk sgtt! Tetapkan hati dan Tabahkan hati aku...Insyallah!!
Semalam hari yg paling sedih...aku dah luahkan smuanyer kat 'dia'..aku terpaksa jujur ngan 'dia' utk tenangkan hati aku..aku mintak maaf byk2 halalkan mkn minum aku..byk kali 'dia' tnye aku nak g mana tp aku xmampu utk berkata2..!! 1 hari nnt insyallah dia akan tahu ape maksud aku berterus terang semalam..Syukur alhamdulillah aku dpt tgk kebahagiaan 'dia' dgn org baru!! mmg aku sentap tgk pic kebahagiaan diaorg..sedih hati aku tp aku tersenyum sbb aku yakin gf dia skrg mampu bahagiakan dia..aku xleh nak cite smuanyer sbb aku xsanggup..biar la aku dengan kehidupan aku skrg..semoga aku tabah menghadapi semua nyer!! Berikan lah aku kekuatann Insyallah!!
aku perlu ada azam utk x perlu mkn bnda2 smua nie!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review