Thursday, September 22, 2011

Kedai Makan untuk Orang KURUS!

Posted by FadhDeela at 3:09 PM
Reactions: 
aku nak cite 1 kedai mkn yg boleh membuat org kurus menjadi GEMUK!! sesiapa yg dah gemuk mcm aku nie jgn g mkn kat kedai nie erkk..kang korang bertambah gemuk korang salahkan aku lak...hahahahahahaha skali aku tgk kedai nie aku xperasan byk kalo aku tgk br aku perasan...Pesanan keras aku "Siapa dah Gemuk jangan g Kedai nie!!!!"
kalo korang xcaya cer try tgk nie!




















8 comments:

fairus said...

HAHAHA... SAPE KURUS LEH LA MAKAN KAT SINI..

nurkaloi said...

hahah takutnyer nk g

gadis kepastian said...

haha eee xmo ah g sana...t abis naik plak badan,,,,

HEROICzero said...

hahahaha ! nice .

fadhdeela said...

fairus: giler seram org nak masuk kedai makan mcm nie :P

fadhdeela said...

nurkaloi: tu la pasal..hihihi

fadhdeela said...

gadis kepastian: tu la kita pun xnak la g sana..dah la nak kurus sikit pun payah

fadhdeela said...

HEROICzero: hihihi :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review