Friday, September 23, 2011

Budak 2 tahun diperkosa di rumah pengasuh

Posted by FadhDeela at 11:54 AM
Reactions: 

PETALING JAYA: Seorang budak perempuan berusia dua tahun yang baru dibawa pulang ibunya dari rumah pengasuh dipercayai dirogol selepas mengadu sakit pada kemaluannya di Kota Damansara, di sini, kelmarin.

Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 7 malam itu, ibu mangsa yang baru pulang dari tempat kerja menjemput anaknya seperti biasa di rumah pengasuh terbabit.

Bagaimanapun, setibanya di rumah, kanak-kanak itu menangis dan mengadu sakit di kemaluan dan selepas diperiksa, terdapat luka dan bengkak di bahagian berkenaan.

“Ibu mangsa membawa anaknya itu ke pusat kesihatan berhampiran untuk pemeriksaan lanjut.

“Wanita itu terperanjat apabila doktor mengesahkan terdapat kesan kecederaan pada kemaluan anaknya akibat tusukan objek keras,” katanya.

Menurutnya, ibu mangsa kemudian membuat laporan di Balai Polis Kota Damansara.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan berkata, siasatan awal mendapati semua penghuni di rumah pengasuh terbabit adalah wanita, namun tidak menolak kemungkinan suspek adalah orang dikenali mangsa.

*mcm mana dunia nie???!! pttnyer org dewasa protect kanak2 tp skrg org dewasa cederakan kanak2..!! keciannyer bdk tu...ape yg diaorg dpt bdk kecik tu diperkosa???????!!! ada feel ke perkosa bdk besar tu???masyallahhhh!! menakutkan jer nak hantar anak ke umah pengasuhh...kena la check betul2 sape pengasuhh tu..!!*

4 comments:

HEROICzero said...

biadap . enough said .

diana said...

aduhai..
budak kecik je tu..
tak kan tengok budak kecik pun dah bernafsu..
setan betul la...

fadhdeela said...

HEROICzero: xde otak org yg melakukan tu!!! huh

fadhdeela said...

diana: tah la..giler agaknyerr!!!!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review