Friday, August 5, 2011

Sungguh Seksi..!!

Posted by FadhDeela at 10:13 PM
Reactions: 
seksi sungguh la cara tido mcm nie!! hahahahaha penatt sgt rasanyer kucing nie..penat berpuasa di siang hari ke??hahahahahahaha aku kaco2 dia pun langsung xbergerakk..aku pikirkan dah mati kucing nie tp tido nyenyak sgt! comeyyy gile..dah rasa mcm kena hukum tembak jer..kucing ohhh kucingg!! pengsan ke ko nie???!! penat sgt puasa ke?? hahahahaha tomeynyer dia!

14 comments:

Umedia Network said...

Kucing pun puasa ke? bhaha. Comel sungguh.

Like page saya eh. (www.fb.com/umedianetwork)

Iffah Afeefah said...

haha

kucing sunah sakura pon penat jugak

hari penat sedunia kot bg kucing2

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

kucing tu letih puasa tu..

tah2 tengah mimpi syok sgt kot..heheh

JIJI YU said...

kucing mmg camtu..pasan je lebih

H.J said...

dah mati dah kot..haha

a n a s t a s y e a said...

gantuk sangat la tu =)

www.anastasyea.com

Cik Eliza said...

awww~

comellllll~

<3

:D

fadhdeela said...

Umedia Network: penat sgt mcm puasa :)

fadhdeela said...

Iffah Afeefah: hihi comeyy kann!! :)

fadhdeela said...

ILA HonEyBuNNy: terkapau mcm tu mmg penat sungguh!! ape la yg dia mimpikan tu :)

fadhdeela said...

JIJI YU: lom kucing Garfield lg!! lg pemalas ngan berlagak!

fadhdeela said...

H.J: hidup laa..

fadhdeela said...

a n a s t a s y e a: penat sgt or kenyang sgt kucing nie :)

fadhdeela said...

Cik Eliza: cute2!! :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review