Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

Posted by FadhDeela at 12:34 AM
Reactions: 
Kepada kawan2 blog smua SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN!!! maaf dah lama x update blog sbb sgt bz...aku menghabiskan waktu aku untuk sedekah ape yg mampu untuk arwah nenek a.k.a mak iti..!! sesiapa xtau sape mak iti leh tgk entry aku yg lepas2..tahun nie mmg xbermakna buat aku sekeluarga sbb dlm tahun nie 2org keluarga terdekat aku meninggalkan kami..sedihhhh mmg sgt sedihhh tp kami perlu teruskan kehidupan..
ari nie jer dr solat subuh smpai la solat isyak td aku asyik terbayang wajah mak iti... T__T
Ok la kawan2 mahu tido esok mahu bgn pg utk ke kubur...insyallah lepas raya nnt aku akan aktif berblog kembali..jemput la datang ke rumah raya nnt yaaa!! insyallah khamis mlm jumaat nie kami sekeluarga mahu wat tahlil utk arwah mak iti dan arwah paklong..sesiapa nak dtg di alu2kannn!!
SELAMAT HARI RAYA!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review