Tuesday, August 9, 2011

Nur Fathia pelakon Stanza Cinta

Posted by FadhDeela at 11:51 PM
Reactions: 

aku ngah layan fuuhh kat tv 3 nie!! guest fuuhh minggu si fathia pelakon stanza cinta nie...suka aku tgk muka..sweet jerr nampak ayunye! masa dia blakon dlm stanza cint pun suka aku tgk..maniss jer muka dia..sejuk mata memandangg!! dia menangis pun muka dia manis jer..so ari nie aku nak cite pasal dia..siapa fathia nie sebenarnyer..meh tgk biodata fathia:

Nama: Nur Fathia Abd Latiff
Tarikh Lahir: 1 September 1987 *laaa muda aku setahun jer..muka matured betul*
Tempat Lahir: Ayer Hitam, Pulau Pinang
Keluarga: Anak sulung daripada 4 adik beradik
Pendidikan: Ijazah Sarjana Undang-Undang di UiTM selangor

Fathia adalah anak sedara pengacara TV3 Farah Deeba..Fathia menceburi bidang seni nie semasa berumur 19thn..Tengok iklan shampoo sunsilk nie xsangka la minah nie adalah si fathia...comeyyy jer :P

video

15 comments:

Rashid said...

oooo fathia rupanya dalam iklan ni. baru tau .. hehe

Meck said...

haha junior kat uitm dulu

SHaRKFiQ SSM said...

org Penang rupanya~hehe

qhaizaa said...

comey la dia ni..huhuhu.....

GreenJade said...

oo baru tau dia belakon iklan..

Cik Ila said...

dia slh seorang pelakon yg lebih cantik jika bertudung...;)

Adzriel @ Liza AB said...

kak liza ingat iklan ni. ada iras diana danielle.

fadhdeela said...

Rashid: tula..br perasaan :)

fadhdeela said...

Meck: dia oraitt x kat uitm dulu? :)

fadhdeela said...

SHaRKFiQ SSM: Penang mari!! :)

fadhdeela said...

qhaizaa: mmg comey sweet jer :)

fadhdeela said...

GreenJade: sama la..teman pun br tau :D

fadhdeela said...

Cik Ila: betul2 setuju :D

fadhdeela said...

Adzriel @ Liza AB: masa nie muka suci lagi kak..xbyk pakai make up :D

fahmie firas said...

Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review