Thursday, August 4, 2011

Nafsu di Bulan Ramadan..

Posted by FadhDeela at 9:33 PM
Reactions: 
setelah 4hari berpuasa hari nie la 1st time aku pergi bazar ramadan!! ari2 sblm nie aku ngan dak umah aku masak jer! malas nak g bazar sbb kalo g bazar sure mcm2 nak beli..hihihi ari nie dengan sukacitanyer aku nak bgtau nafsu aku amat la bagus!!! hahahahahahaha aku hanya beli 2 jenis makanan jer.. 1. Ayam Percik 2. Kuih - muih RM2!! bgsnyer...makkk!! lihat la anak mu dah cukup matang dan boleh mengawal nafsu!! hikhikhikhik
insyallah kalo sempat esok nak masak semula laaaa kalo jalan xjem laaa kalo jem harus kena beli mknan kat bazar lg..ish2!! insyallah aku akan kawal nafsu serakah aku nie hikhikhik
start wiken minggu depan aku dah dapat jemputan berbuka puasa..weekday aku buka simple jer xyah nak beria sgt!!
so kawan2 mcm mana menu berbuka???penuhhh meja ke x??!! kalo g bazar tu aku rasa cukup menakutkannn...mcm2 jenis makanan ada! kat malaysia nie kaya dengan makanan la..ada x org mati xcukup makan??!!

4 comments:

khairul akmal azman said...

nafsu serakah mungkin xde..
tapi bulan ramadhan..nafsu mkn mmg mainkan peranan..hehe

EB said...

Huu.. aku p bazaar bli akok rm1 je.. 3ketul..
pastu balik.. Abis pahala puasa kalau lama2.. Innalillahwainalillahhirojiun.. mcm2 godaan bukan saja mkn.. tp terlalu bnyk pakai yg sendat n seksi..

fadhdeela said...

khairul akmal azman: hihihi mmg bernafsu kalo g bazar :P

fadhdeela said...

EB: pelik jugak diaorg yg g bazar or pasar pakai mcm nak g shopping lak..ada tu siap pakai makeup lg..hihihi kelakar sungguh :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review