Tuesday, August 2, 2011

Murtabak Sedap Melaka!!

Posted by FadhDeela at 12:28 PM
Reactions: 
pic nie hiasan semata2! smlm xsempat nak ambik pic sbb excited sgt nak berbuka! *jgn terliur ya*

waaaahh baru pukul bape aku dah cite pasal makanan!! im sori la kawan2 buat korang terliur tp aku nak cite pasal murtabak sedap kat kg aku! murtabak pakcik nie mmg sedap giler...!! sape org melaka then duk area Lereh sure tau punyer la..aku bg nama Murtabak Telur!! pakcik nie dari aku kecik lagi dia dah meniaga!! aku ingt lg aku suka beratur beli murtabak dia masa nak g tuision..skrg nie pakcik tu dah nampak tua..gigi pun mcm ada xde jer hihihihi..!! murtabak dia mmg sedap giler sbb aku xpernah jumpe murtabak mcm dia wat kat KL nie...yg istimewa nyer murtabak dia disebabkan dia bubuh telur banyak giler!!!!!!!!! mmg puashati la beli kat dia..harga pun berbaloi2..sekeping RM3.50! telur byk daging bykk!! rindunyer murtabak pakcikkk!!! waaaaaaaaa lapo aku bile pikir pasal murtabak pakcik nie! rinduu nak buka pose kat kg!

4 comments:

fairus said...

DULU TIME MUDA2, ADA TOLONG ABANG IPAR MENIAGA MURTABAK DI PASAR RAMADHAN... :)

Aku Ibu Muda said...

ahkak pulak suka murtabak PokPa kat puchong perdana ni...mmg marvellous sungguh... RM 2.50 je sekeping...pon byk daging ngan telur...

dengan kuah bawangnya lagi...mmg wallah!

fadhdeela said...

fairus: huhu duk mlk kann?? try la ari isnin pasar malam kat lereh..ada sorg pakcik nie tua dahh jual mertabak!! sedapppp ce try :D

fadhdeela said...

Aku Ibu Muda: bestnyer!! jauh ler pulak nak g puchong :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review