CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 7, 2011

Mesranya Adik & Abang nie???

aku usha Oh Bulan td..terjumpe la entry pasal Apek&Dahlia nie..OMK!!! mcm nie ke apek kata hubungan dia ngan dahlia mcm adik dan abg??!! hahahahahhahahaha mungkin jugak abg jaga keselamatan adik dia...gambar nie di ambik semasa dahlia bercuti ngan kawan nyer ke singapore! pastu ada pulak cik abg apek kita nie ikut sama...seksi sungguh minah nie!
suka ati ko la apek janji ko bahagia sudahhh!!
walaupun aku xsuka cara si elia masa dia bercinta ngan apek dulu tp aku simpati ngan dia..ermm bykkan bersabar la elia..!! kejap jer Allah nak tunjuk kebenaran tu..bykkan berdoa!!

4 comments:

najwa's said...

seksi giler. (-.-') apek ni pun jiwa muda lagi, sangat tak matang.

fairus said...

MANUSIA BILA DAH GLAMOR.. BIASA LAH..

fadhdeela said...

najwa's: agak la!! ex tunang dia tu kan dah bertudung skrg tu yg xsuka kot :P

fadhdeela said...

fairus: lupa daratan itu la ayat yg paling tepat skali :)