Friday, August 12, 2011

Mengambil Kesempatan Keatas Orang Lain

Posted by FadhDeela at 11:05 AM
Reactions: 
semalam aku nak wat entry nie tp xde idea nak bercerita..huhuhu aku nak cerita pasal org ambik kesempatan kat org lain nie...bnda nie berlaku kat depan mata aku!!
Opis aku kan sebelah imigresin so skrg nie kan ramai pendatang yg ngah wat program pemutihan..smlm masa aku tunggu member aku ada la 3org pakcik teksi nie duk bercakap2 ngan pendatang2 nie..!! msti dia nak ketuk diaorg nie..! pastu ada sorg pakcik konon nyer nak tunjuk ganas laa meludah2 kat tepi jalannnn!! *pengotor la pakcik oiiiii*
aku xdengar sgt butir ape yg diaorg ckp tp aku nampk la muka pendatang tu mcm sedih jer..masing2 duk kuarkan duit dr dompet..skali aku tgk masing2 kuarkan RM50!!!! diaorg ada la dlm 7 org..ambik 2 teksi!! 7XRM50 = RM350!!!! mahalnyerrrrr!
bagi aku la kalo 2 teksi pun xperlu la smpai sorg RM50!!!!! tu ridiculous sungguhh weiiii...cian kat diaorg! xsmua pendatang tu jahatt..diaorg dtg dari jauh nak cari rezeki..jgn la ketuk mcm tu skali..!!
Macam2 manusia nie!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review