Monday, August 22, 2011

“Hubungan Saya & Keluarga Terjejas Ekoran Gambar Itu” – Nurul Ain Nordin, Pelakon Suatu Malam Kubur Berasap.

Posted by FadhDeela at 11:54 AM
Reactions: 
Nurul Ain Nordin, pelakon filem Suatu Malam Kubur Berasap pernah menimbulkan kontroversi apabila gambarnya yang mendedahkan bahagian belakang badan tersebar di ruangan internet oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Isunya, gambar tersebut sepatutnya hanya berada dalam simpanan studio untuk proses editing bagi poster filem Suatu Malam Kubur Berasap. Namun, entah apa silapnya, ada pihak cuba menciptakan spekulasi sehingga menjejaskan nama baik pelakon baru ini.

Sehingga hari ini, Nurul Ain atau lebih dikenali sebagai Ain tertanya-tanya bagaimanakah individu atau blogger itu berjaya mendapatkan gambar berkenaan.

“Saya dapat tahu mengenai penyebaran gambar itu melalui kawan, ketika itu saya sedang tidur. Apabila saya periksa blog itu, saya amat terkejut & sedih dengan komen-komen yang dilemparkan oleh penulis. Saya tak pasti macam mana gambar itu boleh terlepas ke tangan individu itu kerana gambar itu (mengikut perjanjian) hanya digunakan untuk proses editing poster filem Suatu Malam Kubur Berasap,” jelas Ain dalam nada sedih.

Kenapa tak saman je individu berkenaan?

“Saya masih mentah, baru. Saya tak tahu macam mana nak ambil tindakan terhadap individu itu. Ada juga minta nasihat daripada orang berpengalaman, namun mereka sarankan saya supaya biarkan sahaja,” jelas Ain lagi.

Pernah jemput pemilik blog hadir ke acara

“Setelah gambar itu tersebar, saya secara peribadi menulis dan merayu kepada pemilik blog itu supaya memadamkan entri berkenaan, namun tidak diendahkan. Bukan itu sahaja, saya pernah menjemput individu itu untuk berjumpa, tapi tiada jawapan. Sebenarnya, saya nak tanya macam mana dia boleh dapatkan gambar itu. Dan, saya nak tanya apakah perasaannya apabila mengeluarkan gambar itu,” kata Ain yang ditemui di Studio Outloud, Bandar Damansara Perdana, Selangor.

*aduh makcikkkk statement ko xleh pakai laa..xkisah la pic tu utk tujuan ape??tp ko dah ambik pic mcm tu!! org yg ambik pic tu perempuan ke???adik beradik perempuan ko ke??? nak kuarkan statement jgn memalukan diri sndiri laaaa..!! pikir dulu baru bercakap!*

3 comments:

rayne rawt rawt said...

artis zaman sekarang .
bukan die kesah sangat

jom join contest senang jer !
http://inibelogterabor.blogspot.com/2011/08/contest-aku-suka-lagu-raya.html

fadhdeela said...

rayne rawt rawt: tu la pasal..ckp ikut sedap mulut jer

Anonymous said...

dia yang letak gamba dea sendiri kat fb.memang la owang amik.bodoh si ain ni.. lagi nak pusing cter

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review