Monday, August 15, 2011

Gambar Keluarga Bahagia Aaron Aziz

Posted by FadhDeela at 11:44 AM
Reactions: 
Comeynyerr anak si Aaron Aziz nie!! perasaan x bini aaron aziz tu mcm muka baizura kahar..hihihi sweet jer tgk famili diaorg niee!!alhamdulillaaahh semoga mereka bahagia hingga hujung nyawa :)

rasa nak cubit2 jer anak kecik aaron nie!! comeyyy! pandai tol dia wat muluttt!!




14 comments:

Si DauN CeRi said...

sekali pandang aaron aziz ni sy teringat kat arwah din beramboi.. mungkin sebab rambut aaron dlm gamba ni..

whitecappuccino said...

Comey jer semua..

EB said...

Alhamdulillah...

fairus said...

HUH.. HERO KL GENGSTER... :)

wahida said...

comelnya anak2 dia...

adan said...

anak dia comel2 la..

Mohamadazhan.com said...

comel2 dah anak tu..hehe

fadhdeela said...

Si DauN CeRi: yeke??hihi mcm lain jer awk hihi :D

fadhdeela said...

whitecappuccino: comey kan anak2 dia :P

fadhdeela said...

EB: aminn!! :)

fadhdeela said...

fairus: huhu hero malaya!!

fadhdeela said...

wahida: tu la pasal..comeyy!! lagi2 anak yg last tu :P

fadhdeela said...

adan: anak lastt dia tu comey sgt!

fadhdeela said...

Mohamadazhan.com: alhamdulillah comey belaka!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review