Saturday, August 13, 2011

Fidah Bercinta dengan Mamat Sepah

Posted by FadhDeela at 2:13 PM
Reactions: 
lorrr si fidah nie bercinta ngan mamat sepah..huhuhu so hubungan fidah ngan mito dah xde ape2 la erkk..hihihi msti korang pelik sape mito tu...hihi fidah nie dulu 1 kolej ngan aku..!! mito tu bf dia masa kat kolej dulu..diaorg nie loving couple la kat kolej dulu...smua org tau pasal diaorg! lgpun fidah nie dulu artis kolej aku..kalo ada function ape2 msti dia akan menyanyi...sedap jugak suara minah nie ala2 CT...
Tadi usha Oh Bulan terkejut baca pasal dia bercinta ngan Mamat Sepah..

Rafidah Ibrahim atau Fida, 25, bekas Juara Pencarian Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007, berkongsikan ciri-ciri peribadi Mamat yang membuatkannya tertarik hati kepada jejaka berkulit hitam manis itu.

“Walaupun kami berdua dalam proses mengenali hati budi. Saya amat tertarik dengan sikapnya yang amat pentingkan keluarga. Ketika pertandingan Maharaja Lawak, Mamat bersama ahli kumpulannya memang sibuk dengan aktiviti promosi serta latihan. Namun, dia masih sempat menghabiskan masa 2-3 hari bersama ahli keluarga. Dari situ, saya dapat lihat yang Mamat ni memang jenis caring orangnya,” kata Fida sambil tersenyum.

“Mamat juga seorang yang manja & mempunyai sifat yang sensitif. Tapi, adakalanya Mamat ada mengeluarkan lawak-lawak yang kasar. Fida susah nak terima, terkejut. Apa pun, saya akan cuba sesuaikan diri,” jelas Fida yang mempunyai perwatakan lembut.

OHBULAN! juga bertanya sama ada Fida & Mamat akan membawa hubungan mereka berdua ke arah seterusnya seperti pertunangan atau perkahwinan dalam masa terdekat.

“Setakat ini, kami berdua masih belum meletakkan tempoh untuk bertunang atau berkahwin. Lagipun, kami berdua baru sahaja nak menapak dalam bidang hiburan. Apatah lagi, tahun ini rezeki seakan mencurah-curah. Bukan apa, kami gusar andai kata hilang fokus kelak. Pada saya, kalau sudah sampai jodoh, adalah jawabnya,” kata Fida yang juga sepupu kepada penyanyi no 1 Malaysia, Siti Nurhaliza. *mengaku jugak ko spupu CT erk..dulu xnak ngaku!! cehh*


6 comments:

hamzah ian said...

biar betik??????

fadhdeela said...

hamzah ian: mmmg betiiikkk!!! :P

SHaRKFiQ SSM said...

owh, xde ke gamba msa dy kt kolej dulu?? heheh~

fadhdeela said...

SHaRKFiQ SSM: xde laa sbb xrapat sgt ngan dia :)

irra said...

aah...aku pb tkejut beb...aku ingat dia gan mito lagi.sbb kalo tgk lagu matahari die tu mito yg create kot...aku xtau la pe citer mamat drummer tu lagi..erkk..best ke sora die ni..ko lupe ke mase Gegar shahput dlu die nyanyi cam ne...sedap lagi sore arwah nyanyi pawana hahaha

fadhdeela said...

irra: aku pun pernah nampak dia ngan mito ari tu..mito tu manager dia kan..huhuhu aku ingt la.lg aku ingt fida ngan mito..ooppsss bahaya wat statement kat sini :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review