Monday, August 22, 2011

Baju Arwah Buat Teman Tidur

Posted by FadhDeela at 10:51 AM
Reactions: 
ari nie aku masuk opis dahh..so aku kena hadapi kehidupan aku mcm biasa..!! masih dlm keadaan sedih lg..pantang tgk gambar arwah nenek msti nak nangis..mata aku pun dah mcm mata panda!! huhuhu
aku smpai dari kg mlm smlm...gerak lepas tahlil...mcm2 bekalan mak & makcik aku bekalkan utk sahur dan berbuka ari nie..alhamdulillah..!! yg pasti aku akan bwk blk adalah baju arwah mak iti *sape xtau sape makiti tu leh usha entry aku yg lepas* klik sini aku takut aku rindu kat dia..!! aku bwk bj utk ubat rindu jer xde niat ape2!! salah ke kalo aku wat mcm tu?????!!! aku nak tnye sape erk yg tahu pasal bnda nie??? tolong kawan2 sape tahu..salah x aku wat mcm tu..aku cuma wat teman tido jer..sbb bnda br lg aku rindu kat dia..!!
masa mandi jenazah ari tu, aku tgk wajah dan badan arwah sgt bersih!! cara dia meninggal pun cukup mudah..aku redha atas pemergian arwahhh!
Semoga Arwah mak iti di tempatkan di sisi org2 yg beriman..!! aminnnn

2 comments:

fairus said...

MENINNGAL BULA PUASA PLAK TU.. PASTI AMALNYA BAIK2 BELAKA...

fadhdeela said...

fairus: arwah mmg sorg yg nenek yg baik..selalu bg nasihat..selalu pastikan ank cucu dia xtinggalkan solat..tiap saat sntiasa berzikir..rindu kat arwah :(

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review