Wednesday, August 3, 2011

Afif seorang yang Gagah Perkasa!!!

Posted by FadhDeela at 10:02 AM
Reactions: 
ari tu aku ada wat entry pasal anak buah aku patah tgn kannnn..kalo dah lupa leh usha entry nie!! so 1 august ari tu besi2 tue dah boleh kuarkan..doctor nasihatkan jgn bius sbb kalo bius dia kena tahan wad..OMG!!! jgn bius???!! giler ke ape doktor nie..dia ckp masa dressing pun anak buah aku xnangis so insyallah dia leh tahan masa tarik besi tu...aku dengar pun aku xsanggup weeeiiiii..anak buah auntie nie mmg gagah perkasa la!!!! akak aku cite dia jerit meraung masa tarik besi tu jer..pastu dia nngs biasa2 jer..love u la sygg!! apip jgn nakal2 lagi tau..ciann apip!!

aduh dah mcm iron man jer!!

can u see the hole??!!! waaaaaaaaaaaaaa

selepas kena cabutt!! tinggal kenangan!!

nie la besi2 duk dlm tgn apip..!! sakittt weeiii nak nngs aku tgk!!

kalo la anak aku nie xtau la mcm mana aku nak hadap!!! harap2 la encet bapak dia xpenakuttt!! so aku serahkan la kat encet bapak...serammmm!! kang anak nngs mak pun nngs huru hara sepital..!

14 comments:

fairus said...

PERGH... SAKIT TU..

EB said...

Innalillahi wainana ilaihi roji'un

Semoga dipermudahkan urusannya selepas ini.. Semoga terus tabah dengan dugaan Allah..

Kakzakie said...

Ya Allah Deela, kakak sedangkan anak-anak nak injek pun kakak tak boleh tengok inikan pula besi macam tu. Kuat betul anak buah Deela ini ye. Kesiannya.....tak bius tu!! HUh... ngeri kakak

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

adoiyai..ngeriiii ...huhu

sahromnasrudin said...

Ya ALLAH...subhanaAllah...semoga dia tabah hadapi dugaan maha hebat ini

fadhdeela said...

fairus: kita tgk pun ngeri ape tah la bdk kecik nie! br usia 5thn :(

fadhdeela said...

terima kasih EB :)

fadhdeela said...

Kakzakie: tu la kak..deela pun xtau mcm mana dia rasa..dengar cite dr akak pun seramm jer!! aduhh ngeri sungguh

fadhdeela said...

mawar berduri: ngeri menakutkan semua ada la..huhu

fadhdeela said...

sahromnasrudin: terima kasihh :)

Ezad Skytech said...

ngeri kot tengok besi2 tu..=_=

fadhdeela said...

Ezad Skytech: tu la pasal..menakutkan jer!

ILA HonEyBuNNy said...

adehhh..

tengok gambar pun dah terasa sakitnya...

semoga cepat sembuh...

fadhdeela said...

ILA HonEyBuNNy: time kasih..tu la ahad nie br nak g tgk dia :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review