Saturday, August 20, 2011

Al Fatihah buat Arwah Nenek

Posted by FadhDeela at 12:35 AM
Reactions: 
Arwah Paklong & Arwah Mak Iti

Ya ALLAH!!!! besar sungguh dugaan aku thn nie..aku terasa kehilangan ini..! 18 August 2011 bersamaan 18 ramadhan *malam jumaat* nenek yang aku panggil Mak Iti Kembali ke rahmatullah..Aku masih dalam keadaan terkejutt!! malam semalam pukul 10.45 abg ipar aku call bgtau mak iti sesak nafas suruh blk kg..dlm aku tgh mengemas bj2 tetibe akak aku pulak call bgtau mak iti dah tiada..ya allahh!!!!! luruh jantung aku dengar!! mak iti adalah nenek belah mak aku..dia duduk ngan famili aku since mak aku baru kawen lg..so aku ngan dia dari kecik sampai la besar mmg rapat ngan dia..duduk sebilik tido sekatil..
Alhamdulillah semua nyer berjalan ngan lancar..dari dia hembuskan nafas terakhir sampai la nak kebumikan...thn nie ini jer 2 kehilangan yg memberi kesan yg sungguh mendalam buat aku!!! Selapas kehilangan paklong semalam kehilangan nenek yg paling aku syg!!aku dah xmampu nak menaip lg...nnt2 aku sambung blk!! mohon kepada kwn2 doakan arwah di tempatkan disisi org2 yg beriman...Al Fatihah buat arwah SITI BTE YUNUS!!!

2 comments:

fairus said...

AL-HFATIHAH, SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT...

fadhdeela said...

fairus: insyallah..aminn :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review