Friday, July 8, 2011

Video: Pengotornya KFC!!

Posted by FadhDeela at 12:00 AM
Reactions: 
betul ke ape aku tgk nie??aduhhh potong tol la nak mkn KFC..hilang selera aku!! nape bdk2 nie sanggup buat mcm nie..tu kan mkanan??!!! kalo la keluarga dia sndiri yg mkn mcm mana tu?teruk la bdk2 remaja skrg...korang tgk la sndiri aktiviti diaorg nie kat dapur KFC! waaaaaaaa aku dah la teringin nak mkn kfc nie..ceessss!!! korang jgn muntah depan pc tau kang shot lak pc korang smua...hihihi

video

video

6 comments:

Amirul Amin said...

ape nak jadi...patot saman je kfc ni..hehe

fairus said...

SUDAH TENGOK.. MEMANG PENGOTORLAH...

abglan said...

Ape masaalah bebudak nie... langsung tak bertanggung jawab. Dalam ramai² kerja kat situ boleh tengok ajeee... isk isk isk!!!

fadhdeela said...

Amirul Amin: geli jer..xde beri kemanusiaan langsung!

fadhdeela said...

fairus: tu la pasal..nak g mkn kfc teringat video nie terus xjadi :P

fadhdeela said...

abglan: supervisor diaorg xnampak ke anak buah dia wat ape?ke sama jer smuaa!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review