Tuesday, July 26, 2011

Tetak kepala, pancung leher

Posted by FadhDeela at 11:59 AM
Reactions: 
Ngerinyer aku dengar kes bunuh kat malaysia skrg nie..mcm semut jer diaorg wat manusia nie..bunuh org mcm xde perasaan ape2!! tetak org sana sini..aduhh aii ape nak jadi ngan manusia skrg nie???xde belas kasihan ke??meh baca story kat hmetro!!

SEREMBAN: Misteri kehilangan seorang ejen pekerja asing sejak dua hari lalu terungkai apabila mayat mangsa ditemui dalam keadaan ngeri di sebuah ladang getah di Felda Pasir Besar, dekat Gemas, awal pagi semalam.

Lebih memilukan apabila mayat Mohd Sopian Mustafa, 34, yang hampir reput dan dipercayai dibunuh ditemui adiknya sendiri dalam lubang sedalam kira-kira satu meter dan ditutup dengan daun kering.

Menceritakan penemuan itu, Mohd Yatim, 29, berkata, dia berasa tidak sedap hati apabila dimaklumkan polis mengenai penemuan kereta Perodua Kancil milik abangnya di ladang berkenaan, kira-kira jam 12.20 tengah, malam kelmarin.

“Sejurus tiba, saya segera mencari di sekitar kawasan itu sebelum menemui satu lubang mencurigakan yang hanya ditutupi daun kering kira-kira 50 meter dari kereta berkenaan. “Sebaik mengalihkan daun itu, hati saya remuk melihat mayat abang yang hampir reput dengan kepala hampir terbelah dan masing-masing satu daripada pergelangan tangan dan telinganya putus.

Kalo laa mayat tu ahli keluarga korang (pembunuh) ape perasaan korang???!! kalo ya pun marah jgn la terlalu kejam skali membunuh org tu..!!huh mcm2 dunia nie..

2 comments:

fairus said...

KEJAMNYA ORANG ZAMAN KINI...

fadhdeela said...

fairus: tu la..xde hati dan perasaan!! huh

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review