Saturday, July 9, 2011

Sana Sini Jemm!!

Posted by FadhDeela at 12:00 AM
Reactions: 
waaaaaaaa nak nngis aku blk keje td..jem giler weeiiii!!! xbgerak langsunggg jalan nak ke KL..aku yg duk subang pun effect terasaa wei..nasib la kete auto xde la lengguh sgt tp sakit gak la kaki..! nape la hangpa2 suka menyusahkan kami2 nie..nak blk umh pun terseksaaa! sape yg blk umh area KL mahu nngis kat dlm kete!! nape la sibuk sgt nak wat PEM'BERSIH'AN kat KL tu??????!!
macam mana esokk lak erkkk! baik aku duk umh lepak2 jer la..mls nak kuar mana2 kang xpasal2 sangkut jem jugak..
sape yg sangkut jem td bersabar ya kawan2!!

5 comments:

YopDaLagend said...

mmg jem sesangat. rse nk giler dibuatnya..

delarocha said...

duk umah je laaaa

fadhdeela said...

YopDaLagend: tu la pasal..mcm nak nngis pun ada gak smlm..ari nie xtau la

fadhdeela said...

delarocha: mmg kena duk umah jer ari nie..xnak reda jem!

Anonymous said...

Hi Thanks for sharing your thoughts. Take care.

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review