Wednesday, July 27, 2011

Program Pemutihan Warga Asing

Posted by FadhDeela at 11:16 PM
Reactions: 
weii bile nak abis program pemutihan nie???!! stresss la aku ngan semua nie..korang mesti pelikkan nape aku lak yg stresss...hahahahaha ko nak tau x opis aku dekat giler ngan imigresen subang!!! 1 bangunan jer opis aku ngan imigresen...pastu berkumpul la mereka2 nie kat luar opis aku..kitaorg nak lalu lalang pun payahhh weiii..cara diaorg pandang perempuan mcm xpernah tgk perempuannn!! menakutttkan sungguhhhh..tolong la cepat abis bnda nie..serabutt la aku tgkkk!!
kalo yg tido tu xyah cite la..diaorg wat kaki lima tu macam hotel lak..siap meniarap landing2 smua!!! kadang2 kesian jer tgk tp kadang2 jadi marah sbb diaorg buat kotor kat situ..mkn xbuang minum buang sepah2!!
aku rasa kawasan opis aku tu dah mcm Pasar Selayang weeiiiiiii!! serabut jer aku tgkkk..palingg sedih skali masa waktu lunchhh..aku turun tepat2 pukul 12.30 pun makanan dah abisss!!!!!!!! waaaaaaaaaaa cepat la abiskan semua nie..xselamat dah aku rasa opis aku kalo mcm nie..nak berjalan kat opis pun xberani...TOLONGG!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review