Monday, July 25, 2011

Mulut Longkang!!

Posted by FadhDeela at 10:37 PM
Reactions: 
ari nie mmg menguji kesabaran aku la...ada jer bnda2 yg sumbang aku dengar kat opis td...kalo korang la sakit hati x dengar org buruk2kan nama ko!! bnda yg ko xbuat lak tu..dia yg buat mslh tp dia sebut2 nama aku!!aku benci der org suka bwk mulut nie!!aku xkacau hidup ko so ko jgn la kacau hidup aku..aku panas tol la ngan org mcm nie!! Der ko dah byk kali kantoi ngan aku pastu aku wat diamm jer tau...skrg aku dengar ayat2 busuk ko tu kata aku yg punca masalahh smua!! alamakkk ko nape????!! aku xyah cite la pasal ko kat orgg sbb smua org dah tau aktiviti ko la derr...!! sakit kpala aku pikir pasal minah sorg nie..
aku tnye baikk2 ko bg alasan bz la ape la..kalo betul ko nak selesaikan aku tnye tu jawab la..pastu nmpk aku wat kangkalibot nak blk la ada keje la..aduhhh makcikkk ko nak lari mana bai??? aku nie berkeje 1 bumbung ngan ko la..ko sure akan tgk muka aku yg comey nie jugakk la!! hahahahaha kalo btol aku ada salah aku nak mintak maaf..aku bkn nak jerkah ko depan org ramai..aku nak tau ape salah aku ape silap aku..!! pening la aku org mcm nie..nak keje pun xsenang! sengal!!!
Sakit kepala aku pikir!! nak tido laa...

4 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

biarkan..lagi dilayan lagi sakit kepala je.

feloniti said...

sapa weh?

fadhdeela said...

kak liza: tu la..mcm2 cite dia wat kak..ALLAH maha adil smua nyer terbongkar td..biar la dia..sakit hati tgk muka dia!

fadhdeela said...

feloniti: kalo cakap pun mcm kenal..hihi :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review