Tuesday, July 5, 2011

Kisah Percintaan Uda dan Dara yang sungguh Tragis!

Posted by FadhDeela at 5:11 PM
Reactions: 
Biasa dengar cerita percintaan Uda dan Dara, Romeo dan Juliet dan sebagainya yang sanggup buat apa saja demi cinta mereka yang kononnya cinta sejati.
Ini
Dara, awek yang sedang mekar

Ini pula Uda, pakwe kepada dara
Mereka sedang kemaruk bercinta
Biasalah tengah kemaruk bercinta. Mereka tak endahkan pesanan Sohaimi Mior Hassan – . jangan pegang-pegang, duduk renggang-renggang.Pergi clubbing setiap malam

Mamat ini pula ialah Sumardi iaitu kawan kepada Uda yang jeles melihat kawannya bergembira

Sumardi sudah report kepada ayah si dara. Ayah si dara hangin satu badan tidak merestui percintaan mereka..

Kerana ayahnya sudah ada calonnya sendiri iaitu si Ajoi anak orang kaya tetapi merupakan samseng Kg Dusun.

Ayahnya terus mengahwinkan Dara dengan Ajoi

Uda frust giler dan mengikut kata syaitan dan membuat keputusan bodoh, membunuh diri

Si Dara yang tak berapa nak dara tadi pun rasa bersalah dengan kematian si Uda.
Dia pun membuat keputusan nekad juga…
:
:
:
:






Terjun ke kuali yang penuh minyak panas…

Berakhirlah riwayat mereka . Inilah kisah sadis Uda dan Dara..macam cerita drama-drama Melayu, sinetron, hindustan dan sebagainya samada nak jadikan happy ending atau sad ending dan orang-orang kita pun berair-air mata menghayati cerita ini dan memollow cerita ni setiap hari dari episod 1 hingga ke episod 49.

14 comments:

Fadzli Amir said...

Hahaha.....lawak jugak......hehehe

qhaizaa said...

hahahahahaha.....best ar citer ni..hikhikhik

myra abdullah said...

haha..goreng pisang tuh..
mmg mengiurkan..
btw,very creative art even at BANANA fruit!

Sumijelly said...

sadis tul cite rnya........

sambil nangis kit amakan uda dan dara tu yek?? hahahahaa

Sumijelly.com

are_dha said...

lawak gler...hahahha

fadhdeela said...

Fadzli Amir: hihihi saje wat hiburan :)

fadhdeela said...

qhaizaa: bestkan..creative :)

fadhdeela said...

myra abdullah: nmpk menarikk pisang goreng tu..lapo ler pulak

fadhdeela said...

Sumijelly: mkn pisang goreng ngan minum kopi..sedapnyerr

fadhdeela said...

are_dha: hahahahahahahahahahahahah

Solihin Zubir said...

ahahaha.. lawak btoi..
dgn pisang pon bleh jadi crita.. heheh..

fadhdeela said...

Solihin Zubir: saje buat hiburan :P

YopDaJebon said...

dasat ker kalu baby pun pndi men gitar..

fadhdeela said...

YopDaJebon: dasyattt kann

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review